Foto: Gijs van Tuijl
met korte video

Ruime overwinning van ASH op Kerkwijk

Wedstrijdverslagen Fotoseries 1.162 keer gelezen

KERKWIJK • ASH blijft het goed doen in de strijd om degradatie te ontlopen. Van Kerkwijk werd met 1-4 gewonnen. In de eerste helft werd Kerkwijk overrompeld door ASH.

Al vrij snel in de wedstrijd kwam ASH op een voorsprong door een kopbal van Danny Bijl. Niet lang daarna werd het 0-2 door een poeier van Maarten van der Meijden. Arnoud van Arendonk maakte nog voor rust 0-3 na een verkeerde uittrap van de keeper van de thuisclub.

Na rust maakte Kerkwijk het nog spannend door 1-3 te scoren. ASH-keeper Tjeerd van de Heuvel voorkwam met een mooie redding dat het 2-3 werd. Twintig minuten voor tijd kreeg ASH een strafschop na een handsbal. Van Arendonk maakte zijn tweede en zette de 1-4 stand op het scorebord.

Trainer Remy Schouwenaar was in zijn nopjes met deze overwinning. "Het mag duidelijk zijn dat we in een goede flow zitten. We doen er alles aan om degradatie te ontlopen."